Før du bestiller tid til attester
Læs din attest grundigt igennem og se, om der er noget du selv skal besvare.
Er du det mindste i tvivl om, hvad du selv skal oplyse, er du velkommen til at drøfte det ved en konsultation.
Fortæl ved tidsbestilling hvilken attest det drejer sig om – livsforsikring, pension, skade eller lignende, f.eks. har attester efter en skade eller ulykke ofte et tal øverst på siden, som er identifikation og den oplysning kan lette tidsbestillingen at kende.
Efter aftale kan du evt. aflevere attesten i klinikken inden konsultationen, så kan vi forberede os.
En attest forekommer så enkel at udforme, men det er ofte ikke ”bare lige” og kan indebære en vidtrækkende drøftelse og undersøgelse. Den kan træffe at blive et vigtigt dokument for afgørelse af din fremtid. Sørg altid selv for at få en kopi af alt, du sender til et forsikringsselskab.
Attester til kommunen sendes som oftest til os fra sagsbehandleren, og du vil fra kommunen blive bedt om at bestille en tid her.
Motorattest
Du skal medbringe et pasfoto, idet lægens påtegning er bevis for din identifikation.
Bestil tid i god tid, idet der må påregnes ventetid på 6 – 10 dage for aftale om motorattest.
Hvis du er i tvivl om regler, i forbindelse med fornyelse af kørekort, så kan du kontakte Borgerservice.
Priser:
Motorattest 550,00 kr. incl. moms
Motorattest/kronisk sygdom 600,00 kr. incl. moms
Øvrige private attester afregnes pr. tidsforbrug:
For pr. 15 minutter 600,00 kr. excl. moms
Der betales kontant ved konsultationen eller med MobilePay.
Bemærk: Vi modtager ikke DANKORT.